Specjalista do spraw handlowych

Miejsce pracy: Olsztyn

Region : Warmińsko-Mazurskie

 

Jakie będą Twoje obowiązki:

  • prowadzenie procesów zakupowych wg złożonych zapotrzebowań
  • negocjowanie cen i terminów płatności
  • udział w poszerzaniu bazy dostawców
  • prowadzenie ścisłej kontroli realizacji własnych zamówień wg procedur firmy i warunków technicznych dostaw
  • prowadzenie postępowań reklamacyjnych dotyczących dostaw podległych dostawców
  • weryfikacja i monitoring kosztów i faktur związanych z zamówieniami.

 

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • znajomość rynku dostawców branży , zootechnicznej  będzie dodatkowym atutem
  • mile widziane  doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zakupami lub zaopatrzeniem - zdolności negocjacyjne
  • znajomości metod i narzędzi optymalizacji procesów zakupowych
  • znajomości obsługi MS Office
  • zdolności analitycznego myślenia
  • wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
  • umiejętności asertywnego podejścia do dostawców
  • umiejętności organizacji pracy

 

W zamian oferujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- przyjazną atmosferę
- możliwość rozwoju zawodowego
- podejmowanie nowych wyzwań
- motywacyjny system wynagrodzeń
- umowę o pracę na pełny etat

 

Oferty prosimy składać pod adres e-mail:
  


 W przypadku wysłania aplikacji wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez spółkę Agroma Olsztyn Grupa Sznajder Sp. z o.o. (ul. Towarowa 9, 10-416 Olsztyn) w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym dotyczącym wybranego przez Państwa stanowiska.

Regulamin przetwarzania danych osobowych

 

Leave your comments

Post comment as a guest

0

Comments (99)

Load Previous Comments